۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۹:۴۲

فرماندار هرسین تاکید کرد؛

موج پنجم کرونا در کمین/ مردم هرسین بیشتر رعایت کنند

موج پنجم کرونا در کمین/ مردم هرسین بیشتر رعایت کنند

کرمانشاه- فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به در کمین بودن موج پنجم کرونا در سراسر کشور گفت: مردم هرسین در رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عادی انگاری مردم نسبت به ویروس کرونا اظهار کرد: مردم باید توجه جدی به دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.

وی افزود: در هفته‌های اخیر تعداد مبتلایان به کرونا هندی که علاوه بر سرعت سرایت بسیار بالا، کشندگی بیشتری دارد، در کشور در حال افزایش بوده که زنگ خطر بسیار جدی محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: میزان سرایت کرونا هندی که در استان‌ها و شهرهای شرقی، جنوب شرقی و حتی مرکزی کشور در حال افزایش است وضعیت بسیار خطرناکی را برای سایر نقاط کشور به دنبال دارد.

به گفته کنجوریان، در صورت شیوع گسترده کرونا هندی در کشور، شهرستان هرسین از این قاعده مستثنی نبوده و فقط با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری عمومی مردم می‌توان با این بیماری مقابله کرد.

وی با اشاره به خطرات بسیار بالای کرونا دلتا، افزود: مردم باید نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه را با جدیت بیشتری مدنظر قرار دهند و در این راستا تدابیر ویژه‌ای از سوی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان هرسین برای مقابله با پیک پنجم کرونا در این شهرستان پیش بینی شده و به زودی به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرماندار شهرستان هرسین تاکید کرد: مردم این شهرستان باید به صورت جدی نسبت به استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در دورهمی‌ها و تجمع‌ها پایبند باشند.

کد خبر 5254905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha